En snabb uppdatering

Hej fina läsare!
 
Sitter bara och skickar lite länkar innan jag ska plugga lite till och innan jag stänger datorn igen så tänkte jag passa på att göra en snabb uppdatering om hur pappas operation i onsdags gick!
 
Hans operation tog cirka fem timmar och man kunde se att tumören hade svarat väldigt, väldigt bra på cellgiftet och krympt mycket. Allt såg bra ut vid öppningen och man hittade inget någon annanstans. Han ahr såklart ont där de skurit upp honom och är ännu på sjukhuset för återhämtning, men om han har tur så får han kanske åka hem redan imorgon. 
 
Så nu är jag och familjen glad, nu hoppas vi att lymfan som skickades iväg på analys också ser bra ut och så får pappa återhämta sig ordentligt. Han har haft en tuff tid nu innan operationen och kommer säkert behöva återhämta sig en tag framöver.
 
Tack så mycket för alla fina ord ni skrivit till mig och alla lyckönskningar. Era positiva tankar har gett effekt! Tack så mycket!
 
Hoppas ni har en bra söndag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0