Fjärde advent

Tänk så fort december har gått! Jag vet att månaden inte är slut än, men det är redan den 20:e och jag tycker att det var den första december för bara några dagar sedan. Men som de så fint brukar säga, så går ju tiden fort när man har roligt!
 
Jag hade en väldigt mysig kväll med Cassie igår och vi hann med hela TVÅ skräckisar! Tur jag har henne, för ingen annan verkar vara pepp på skräckisar längre, alla blir så himla rädd och der är ju just det som jag älskar med skräckisar (knäpp som man är..). Men det är ju en himla tur att vi alla är olika och jag är så tacksam att jag faktiskt har någon att kolla med!
 
Inatt sov jag som en prinsessa och dessutom så började dagen med ett väldigt trevligt meddelande.. Ja, tyvärr säger jag inte mer än så, för lite hemlisar får jag ju allt ha haha. Men oavsett så fick det mig i alla fall på fantastiskt humör idag så jag har inte känt den minsta irritationen under julshoppingen idag (vilket de flesta av er kanske vet är ganska så lätt såhär nära inpå julen). Resterande del av kvällen blir nog ganska så lugn. Jag hade tänkt tända det fjärde ljuset på adventsljusstaken och sätta mig ner och mysa med en bok innan det är dags att laga middag.
 
Jag önskar er en underbar eftermiddag och kväll om det inte kommer fler inlägg idag ;). Det vet man ju aldrig riktigt säkert med mig :P!
 
 
 
 
 Ja och den här bilden får ni för att variera det hela :P Varför se normal ut när man kan se ut såhär?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0