Fredag

Då har det gått 11,5 timme sedan jag steg upp imorse/natt och trots det så har jag känt mig både pigg och glad under hela dagen! Sen har det väl kommit en liten släng av trötthet sådär en halvtimme då och då men efter några hundpromenadert så är jag helt klart på g igen!
 
Nu är min första arbetsvecka över och jag tycker att det har gått bra och framför allt så känns det bra! Så nu har jag en ledig helg där jag ska förbereda lite av julmaten och bara mysa omkring och umgås med härliga människor. 
 
Idag blir det dock en väldigt lugn kväll, har en känsla av att jag kommer somna med boken i pannan som jag gjorde igår kväll när jag tänkte läsa lite innan det var dags att sova. 
 
Nu ska jag surfa runt och spana på lite spännande grejer ;). Hörs senare!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till i din nya arbetsroll! Verkar passa dig superbra!

Svar: Tusen tack! Ja, det känns verkligen superbra :)!
Alice ♥

2015-12-18 @ 21:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0