Julen är inställd

Hej på er!
 
De flesta av er som känner mig, eller ni som följt mig under åren vet ju att jag är julälskare nr 1! Normaltsätt i varje fall, men just i år så tror jag faktiskt att det inte blir så mycket julstämning som jag hade tänkt från början. Egenetligen hade jag ju planerat in det här året som något väldigt, väldigt stort (jag började planera förra julen nämligen..) men eftersom saker och ting inte riktigt blev som planerat och för att ALLA mina julsaker står i ett förråd i Hishult utanför Laholm.. Så blir det nog inte så mycket julpynt och julstämning som det brukar. Men egentligen så gör det kanske inget.. Kanske kan vara bra att ta en liten paus ibland, eller nej.. Det är det nog inte men i år så blir det lite annorlunda. Så i år är det jag och pappa som käkar veganskt julbord, det kan ju bli spännande haha! 
 
Ja och sen kanske inte julen alls blir inställd.. Man vet ju aldrig om jag får något av mina spontanryck som jag brukar få och åker och hämtar rubbet ;). Vi får se helt enkelt!
 
Jag hör av mig lite senare, nu ska det bakas vegansk äppelpaj som ska serveras med vegansk vaniljsås!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0