Låååång dag

God kväll på er!
 
Gud vilken lååång dag jag har haft idag. Klockan ringde 04.50 och sedan dess har det varit full rulle på mig. En rolig och lärorik dag får man väl säga. Såhär på kvällskvisten somnade jag till i soffan några minuter och just nu känner jag mig både trött och rastlös på samma gång.. Märklig kombination, men det känns som om det blir en tidig kväll för mig idag.
 
Imorgon har jag en spännande dag framför mig. Om vädret tillåter så blir det lite trevligheter under dagen och även kvällen bjuder på trevligheter så ja, det ser ut som om jag kommer att ha en väldigt bra lördag! 
 
Nu är jag typ sådär överdrivet trött att lgonlocken nästan går ihop.. Har ett bra inlägg till er imorgon, ni får hålla ut!
 
Sov gott när det är dags och festa gärnet för den här pensionären idag ;)!
 
 
 
Fotograf: Kjersti Rosdahl

Kommentarer
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Fin bild!

Svar: Tack så mycket och detsamma :)
Alice ♥

2015-12-05 @ 02:22:25
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0