Lördag

Idag så har det minsann varit full rulle på mig. Så full rulle att jag är helt slut nu (+ lite matkoma i vanlig ordning). Min dag började med en kortare hundpromenad i det underbara vädret och fortsatte därefter med dammsugning och dammtorkning. Kanske inte det roligaste att pyssla med en lördags förmiddag, men det ska ju göras. 
 
Belöningen efter städandet bestod av en strandtur med hundarna och även om vinden var lite kall så fick man nästan lite vårkänslor! Ja, jag vet.. Det är lite tidigt egentligen för det, men ja här nere i södern har vi minsann ingen snö för tillfället i varje fall ;)!
 
Resterande del av kvällen är satt till att spendera med familjen. I år kommer vi inte fira alla tillsammans så vi passar på lite såhär innan julen är här på riktigt. 
 
Önskar er alla en underbar kväll! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0