Måndag

Då var det ny vecka igen! Idag har det varit en händelserik dag på jobb och en aning lugnare på hemmafronten faktiskt. Förutom att jag lyckades få halva currykaret i maten så tycker jag att kvällen varit bra!

Är fortfarande helt begeistrad över hur snabbt saker och ting har förändrats till det bättre den här månaden. Det enda som jag behöver återfå rutinen på nu ör träningen men jag tror det blir lättare nästa vecka när det vanliga schemat rullar igång.

Jag är så otroligt tacksam för att jag blivit en person som verkligen vågar att chansa, numera. Förr var jag ganska så mesig med det men jag har de senaste åren lärt mig att våga ta chansen när den dyker upp! Jag hoppas att flera av er läste känner likadant för som jag sagt så många gånger förr så ångrar man bara de sakerna man aldrig gjorde!

Sov så gott, min klocka ringer 06.00!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0