Tisdag

Det må vara lite grått och trist ute idag, men för mig så har det varit en grym dag! Två kanonsamtal och en bra känsla inombords, ja det kan inte bli bättre! Dessutom ska jag eventuellt baka lite lussekatter ikväll (det blev aldrig igår såklart..) om jag inte ska ut på äventyr, man vet aldrig men oavsett så kommer dagen fortsätta i samma härliga stuk! 
 
Idag tänkte jag köra ett litet corepass framåt kvällen för ni vet, det är ju jul och man har en tendens (även som vegan) att hitta saker som har lite för mycket av det goda i sig.. Men sen är det ju bara jul en gång om året så det är faktiskt helt okej! 
 
Ha nu en underbar eftermiddag så hörs vi senare!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Fint hår :)

Svar: Vad gullig du är! Tack så mycket :D!
Alice ♥

2015-12-08 @ 17:24:30
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0