Torsdag

God kväll!
 
Nu sitter jag här med värsta matkoman efter att ha ätit två veganska burgare.. Ja jag förstår att det låter mycket, men när man håller igång med träning, djur och jobb så får man faktiskt lov att vara hungrig å äta två burgare (det får man faktiskt även om man inte gör allt det där för att det är gott och för att man kan..). 
 
Idag var jag uppe i ottan kan man ju säga. 04.30 ringde min väckar klocka imorse men jag vaknade faktiskt pigg och utvilad så det var inte så tufft att gå upp tidigt som jag hade förväntat mig. Nu hoppas jag bara att det går lika lätt att stiga upp imorgon, men det gör det säkert! 
 
Imorgon har jag lite kortare dag vilket gör att jag ska passa på att göra lite ärenden innan det är dags för fredagsmys! Får väl även börja så smått att planera vilken mat som ska finnas på julbordet nästa vecka. Alltså, tänk så fort tiden har gått.. Jag tyckte precis att jag flyttade tillbaka till skåne och nu är det hela fyra månader sedan. Men å andra sidan så har jag hunnit med en hel del små äventyr och nytänk under de här fyra månaderna och väldigt, väldigt mycket positivt. Så det har varit fyra härliga månader (egentligen tre eftersom jag var på kanarieöarna i en månad) för mig! Å fler ska det bli!
 
Önskar er en härlig kväll, så hörs vi imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0