Trevlig Lucia och tredje advent!

Hej på er!
 
Hoppas att ni haft en härlig start på denna goa söndag/lucia/tredje advent. Min dag började med att jag vaknade utvilad, drack två koppar kaffe och tog på mig löparskorna för att springa i det underbara vädret! Det blev en bra runda idag får jag väl säga och när vädret är så underbart som det är kan man inte annat än go all in. 
 
När löprundan var klar så var det bara att byta om och klä sig varmt för att ta ut hundarna på en härlig strandtur. Jag lyckades tajma det relativt bra eftersom vi i slutet av promenaden märkte att det började dra ihop sig. Så jag och hundarna är väldigt tacksam över att ha fått solens goa strålar på oss nästan hela promrnaden. 
 
Nu återstår bara en varm och go dusch, lite skojsurfning innan det är dags att tillaga veganburgare med ungsbakade grönsaker.
 
Ha en fortsatt trevlig söndag så hörs vi senare!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0