Long time no see

Hej och förlåt. 
 
Helt pltösligt blir det tyst som i graven, I know. Men till mitt försvar så har det varit fullt upp med slutrapport och inlämningsuppgifter upptill en fartfylld praktik. Just nu ska jag sätta mig sista rycket med slutrapporten och sedan får ni gärna hålla både tummar och tår för att det går vägen med den också!
 
Det har hänt mycket positiva saker sedan sist som jag inte hunnit delge er. Den första och bästa nyheten i familjen är att pappa fått tillbaka provsvaren från lymfan de skickade för analys efter operationen. De kunde inte hitta några metastaser överhuvudtaget! Så famiuljen drog en lättande suck när det glada beskedet kom! Dock kommer han få gå på cellgift i förebyggandesyfte, men ännu vet vi inte hur många gånger.
 
Den andra glada nyheten som inträffade i förra veckan är att c-uppsatsen ÄNTLIGEN blev godkänd! Detta innebär alltså att jag kommer ta min examen på tisdag, huuuurrra!!!! Man ska vara envis och inte ge upp, vi hade inga bra förutsättningar med diverse sjukdomar och dödsfall som drabbat våra familjer men tänk så fantastiskt att vi lyckades till slut! Jag är så otroligt nöjd och dessutom har jag lärt mig att det är okej att misslyckas både en och två gånger. 
 
Den tredje positiva saken är såklart att jag på tisdag tar min examen! Det är med skräckblandad förtjusning såklart för nu är det dags att bli vuxen och skaffa ett jobb, men jag är inte så orolig för det. Det kommer lösa sig :)!
 
Sen ikväll förväntar jag mig att det är min tur att vinna många miljoner på lotto så jag äntligen kan få påbörja min dröm om att öppna ett dogshelter med diverse saker. Wish me luck!
 
NU måste jag plugga! Over and out! 
 
P.S Tack alla fina människor som går in varje dag trots att jag varit slö :P D.S
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guud vad vi saknar uppdatering på fotbloggen❤️❤️

Svar: Vilken tur att jag uppdaterat både igår och idag ;)!
Alice ♥

2015-06-04 @ 06:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0