Lördag

Ja det är helg igen, och för de flesta av er andra så betyder det ledighet. I mitt fall så betyder det ännu mera plugg... Men så kan det bli ibland och den här helgen har jag inget val mer än att bita i det sura äpplet. Fördelen den här helgen är att jag har hunnit förbereda mig ganska så bra, så förhoppningsvis tar det inte alltför mycket tid av helgen.
 
Igår var det fantastiskt vädser och jag fick mycket gjort på praktiken. Jag har faktiskt fått en veckas förlängning för att jag ska hjälpa till med Parkens Dag som äger rum på nationaldagen. Så det ska bli kul och spännande, att få sätta sina kunskaper i praktiken!
 
Nej, något vettigt har jag inte att tillföra idag. Inte just nu i alla fall, lika bra att börja med skolgrejerna! Hörs senare eller imorgon! Bjuder på lite bilder från besöket i Skottorp igår!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävligt kul att se att du fortfarande bloggar :)

Svar: Tackar :) snart uppdatering haha!
Alice ♥

2015-05-19 @ 01:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0