Tisdag

God middag!
 
Då var det tisdag och ännu en regnig dag. Jag ahde hoppet uppe om att solen skulle titta fram något imorse eftersom det sprack upp, men än så länge så har mina förhoppningar inte infriats, men det kanskek ommer framåt eftermiddagen. 
 
Idag är jag hemma och har pluggdag. Det var den lämpligaste dagen eftersom jag är klar med min projektbeskrivning av Stadsfesten och imorgon ska jag börja med ett nytt äventyr där jag inte riktigt vet hur mycket tid jag kommer att lägga. Så därför var denna dagen lämpligast. Jag ahr hunnit med en del genomgångar av skolgrejer och nu ska jag skicka iväg lite grejer innan det är dags att plugga inför nästa uppgift som ska in på söndag. Ingen vila här inte.. Men så länge det går bra så gär det mig inget. På ett sätt gillar jag att plugga, så länge man har tiden till det! Jag tycker det är roligt att lära mig en massa saker, men det är också roligt att få uppleva saker såklart!
 
Hoppas att ni alla har en underbar dag så hörs vi kanske senare, annars imorgon! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0