Drömmen om ett hundhem

Hej!

Min tanke var egentligen att lägga upp en videoblogg idag men elektroniken vill sig inte riktigt så jag får avvakta några dagar med det eller pröva igen imorgon. Min nya video handlar om fokus på vibrationsutstrålningen med en annan vinkel än den som "the secret" eller "hemligheten" som den heter på svenska visar. Så det är spännande!!

Idag har jag haft en riktigt härlig dag där jag funderar mycket på mina kommande mål i livet. Lite extra de senaste dagarna har jag såklart funderat över min dröm med att öppna ett hundhem eller en hjälporganisation för hundar. 

I Sverige är det så att man måste starta en styrelse på minst tre personer (tror jag att det var) och även om jag vet att det finns många underbara djurvänner därute som jag, så tror jag att det kan bli svårt.. Men jag har ju såklart inte gett upp än, men jag tror att de flesta djurvänner väljer att skänka bidrag istället för att ge sitt stöd.

Så då är min eventuella plan att starta den utomlands istället. Mitt första mål blir i så fall på Kanarieöarna eftersom jag har vänner där och jag vet att behovet är stort. Dock misstänker jag att jag själv måste vara skriven där då och ännu har jag inte hunnit kolla upp hur det skulle fungera att starta upp en hjälporganisation där. Det får bli mitt nästa mission att ta reda på. Om ni vet något så får ni mer än gärna skicka ett mail till mig: [email protected] eller lämna en kommentar :).

Önskar er en fortsatt trevlig söndag och en underbar start på veckan! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0