Finally weekend

Då var det återigen dags för en härlig helg! Idag har det varit full rulle på aktiviteterna. Jag började dagen med att springa en lång runda och därefter köra ett mindre träningspass. 

När träningen var avklarad så var det dags för frukost och städande, för att sedan spendera dagen med en fin vän! Vi hann med både en underbar lunch och två shoppingturer! 

Så nu är jag aningen seg.. Så jag ska faktiskt lägga mig och läsa lite i min bok.  Imorgon tänkte jag lämna en liten uppdatering om hur mina tankar med hundhemmet, min stora dröm, går. Jag har lite mer funderingar och tankat kring det nu.

Ha en underbar fredagsnatt, ni som fortfarande är uppe!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0