Inte bara för veganer

Länge, länge så har jag velat dela med mig av en fantastisk dokumentär som jag såg på Netflix för något år sedan. Tyvärr vet jag inte om den finns kvar eftersom jag själv inte har Netflix längre men om inte så finns den säkert att ladda ner eller hitta på annat håll. 

I alla fall, den heter Forks over knifes och även om den har några år på nacken så är innehållet helt fantastiskt. Den visar på hur kött påverkar kroppens celler och vad vegansk kost/vegetarisk kost i sin tur gör. Så oavsett om man vill bli vegetarian, vegan eller bara skära ner på köttet (ja eller inte vill) så tycker jag att alla borde se den. Det finns mycket information att ta lärdom av. Så de den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0