Lördag

Sådär då har det gått några timmar sedan sist. Trots att jag inte sovit riktigt så mycket som jag borde ha gjort inatt så känner jag mig faktiskt väldigt harmonisk och hyfsat pigg trots allt.

Det känns nästa som att för varje dag som går så får jag en ny och fantastisk insikt om livet. Ni vet sånna där insikter där man verkligen, verkligen inser vad som är viktigt och vad som inte är det. Dessutom så har jag också lärt mig att inte suga åt mig aå mycket av andra människors negativa energier. Vilket inte alltid varit en lätt uppgift eftersom jag är väldigt känslig på andras energier.

Så idag så är jag väldigt glad och tacksam för att jag varje dag utvecklas ett steg i rätt riktning.

Ha nu en underbar lördagskväll, själv kommer jag tillbringa min kväll tillsammans med mina underbara föräldrar <3.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0