Run, run, running!

Ja och den underbara dagen har fortsatt i precis samma takt som tidigare idag! Det blev en långpromenad med hundarna och därefter tog jag 9 km på 41 min! Gud vad lite bra musik i öronen gör för träningsmotivationen, det är alldeles underbart! 
 
Sen måste jag säga att min löpning har blivit så otroligt mycket bättre de senaste veckorna. Mycket tror jag faktiskt beror på min vegankost, kroppen blir så tung av alla mejeriprodukter och ägg. Det känns nästan som att springa på fjädrar. Sen tycker jag förstås inte man ska bli vegan på grund av detta, men för er som står i valet och kvalet för att testa vegankost kan ju känna till det!
 
Dock har jag insett att jag nog måste äta ännu bättre i takt med att min träning blir mer och mer intensiv. Därför har jag har idag ansökt om att få gå med i diverse träningsgrupper för veganer och alla tips mottages varmt! Jag vill helst inte trycka i min en massa konstgjorda pulver utan få i mig proteinet naturligt genom kost, så bomba mig hemskt gärna med info/mail/snapchat ([email protected] eller snap: alicealizee).
 
Ja, nej annars kommer kvällen spenderas ganska så lugnt. Har ett trevlig möte imorgon vid elva och sedan blior det storhandling inför helgen.. Kan behövas för min mat är slut och min sojamjölk så kaffet är inte riktigt lika gott som det brukar. Men men..
 
Ha en underbar kväll så hörs vi kanske senare eller imorgon!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0