Sunday

Idag har jag haft en riktigt härlig dag! Jag vaknade glad och utvilad och hann ta mig två koppar kaffe innan det var dags att packa väskan för dagens fotografering! Så under 2,5 timme fotades jag och hundarna av finaste Kjersti idag som så småningom vill jobba lite mer med bilder så man kan nog säga att vi övade på varandra haha. Jag har ju blivit fotograferad tidigare men det var ganska så många år sedan så jag var en naing ringrostig! Så nu ser jag med spänning fram emot resultatet! 
 
Såhär efter att ha sprungit runt i klänning och stickade tröjor ute och lite matkoma på det så känner jag mig väldigt, väldigt nannig haha. Tror det får bli en powernap innan jag gör något mer vettigt!
 
Bilderna kommer upp så småningom men det ska ju gallras en del först! Hörs senare fina ni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0