Tisdag

Idag så hade jag så otroligt många planer på vad jag skulle göra.. Men av någon anledning så har jag inte ens gjort hälften.. Himla märkligt. Fast nej, egentligen är det nog inte så märkligt. Jag är ju en känslomänniska så alla känslor jag upplevt nu i två dagar tar nog ut sin rätt ändå. Trots att jag mår bra och allt var så mycket bättre än jag förväntat mig så blir det kanske lite "efterskalv" i knoppen! 
 
I övrigt så tycker jag nog att jag haft en väldigt bra dag även om allt som skulle bli gjort inte blev det. Jag har fått göra en del grejer nu ikväll och det har faktiskt varit helt okej! 
 
Så eftersom jag inte har något speciellt att dela med mig av så ska jag faktiskt låta bli ;)!
 
Önskar er alla en fantastisk kväll så hörs vi med lite mer givande (förhoppningsvis) inlägg imorgon!
 
 

Kommentarer
Postat av: Herbert

Good nigth to you to my friend

Svar: God natt min vän!
Alice ♥

2015-11-03 @ 22:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0