Tisdag

Förlåt att det inte blev något inlägg igår, men jag träffade många fina vänner under dagen i Halmstad och hade ett lite mindre kaos att föröska reda ut, så när jag väl kom hem till skåne så var jag helt slut! Allt blev inte riktigt avslutat i Halmstad som jag hade tänkt, men jag tänker att det säkert finns någon djupare mening med det också. Nu får jag släppa det för ett litet tag så får vi se hur jag ska lösa det senare. Jag har två i nulöäget tänkbaralösningar eller nej..tre! Jag älskar valmöjligheter haha! 
 
Idag så ska jag ta mig en lång löptur tänkte jag! Packa in lite grejer till pappa som jag fick med mig ifrån mammas källare o Hishult och sedan sitta och filosofera lite på livet. Det är så märkligt hur livet kan förändras så otroligt snabbt och ändå kännas bra. Ibland kan det vara så att den personen man tror ska klara en förändring sämst är den som klarar förändringen absolut bäst.. Medan ibland den man trodde skulle klara den bäst klarar den mindre bra. Det är så konstigt ibland och det gör mig lite orolig ibland.. 
 
Men för egen del, så tycker jag att min liv rullar på i bra fart och till nya spännande utmaningar. Å jag älskar det! En del tycker jag borde oroa mig mer, men jag känner att livet är för kort för att oroa sig för saker som ändå kommer att ordna sig. För saker och ting löser sig alltid på något sätt. Man ska inte lägga för mycket vikt vid att oroa sig över hur bara. 
 
Nu önskar jag er en underbar tisdag!
 
Hörs kanske ikväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0