What a day!

Jag kände nästan så fort jag vaknade idag att det här skulle bli en underbar dag! För en gångs skull så vaknade jag i tid, jag kunde laga mitt kaffe och avnjuta det i lugn och ro. Därefter tog jag hundarna på morgonpromenaden i det fantastiska vädret och sedan gav jag dem mat. 
 
Jag fick även ett väldigt trevligt telefonsamtal idag, det kanske inte blir så bra som jag hade hoppats men inga dörrar är stägda så jag fortsätter att tänka positivt så får vi se vad det blir av det hela. Sen nu under förmiddagen så har jag fått iväg en hel del jobbansökningar så so far så är jag helt nöjd med hur den här dagen har artat sig. Idag känner jag mig glad och väldigt, väldigt harmonisk! Love it!
 
Om en liten stund ska hundarna ut på sin långpromenad och därefter ska det springas och tränas lite. Gotta love life när det är en sån fantastisk dag! Så jag önskar er en underbar dag så hörs vi senare idag!
 
Puss och kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0