Hummus

Hej igen!
 
Ni som såg videbologgen i förra inlägget ( annars hittar ni det HÄR ) vet ju att jag skulle försöka nig på att göra min första hummus från scratch idag! Jag kan meddela att den blev sååååå god! Å tillsammans med uppstekt zucchini och svamp med lite ungsbakad bryssel - och blomkål så blev det ännu bättre! Dessutom är jag fortfarande proppmätt!
 
Idag har jag haft en effektiv dag då jag fixat en del ärenden som blivit gjorda och ja som ni förstod en ordentligt hemlagad veganmiddag :). Resterande del av kvällen ska jag vara flitig och skriva lite brev, sedan ska jag fila lite på hur jag på bästa sätt kan bygga upp min hjälporganisation för hundar. Om jag börjar så smått så kommer det bli en smidig start när jag väl ska sätta igång!
 
Hoppas att ni har en härlig kväll och att ni alla har haft en bra start på veckan!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0