Kaffe med fejkmjölk tack!

God kväll!
 
Även om klockan är över tio så sitter jag med en mugg kaffe och.. Ja det är ju inte mjölk så jag får väl kalla det för fejkmjölk. Ni kanske minns att jag köpte garants sojamjölk i slutet av förra veckan? Ja, precis och då minns ni kanske också att jag tyckte att den var riktigt vidrig.. Både till gröten OCH kaffet. Så tack vare mina fina vänner som är veganer så har jag idag köpt ikaffe och jag är heeelnöjd! Det är klart att det skiljer sig något ifrån "riktig" mjölk men än så länge så håller jag på att vänja mig vid den nya kosten som vegan. Å bara på de här sex dagarna så får jag nog säga att jag tycker att det går riktigt bra! Även om jag saknade osten till dagens veganska tacosmys... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0