Ojojoj.. Det där med gamla bilder..

Idag har jag haft en riktgit mysig dag! Den började med sovmorgon eftersom jag tydligen har väldigt, väldigt svårt med att lägga mig i tid om nätterna... Å sedan fortsatte den med ett kärt återseende av en gammal kompis jag inte träffat på säkert fyra år!! Det är det som är så otroligt fantastisk med riktig vänskap, för man tar upp kontakten efter alla dessa år, precis där vi avslutade den! Ja och med en himla massa gott skvaller emellan såklart! 
 
Vi kom att prata om en kväll när vi var ute för cirka 7,5 år sedan (herregud vad jag börjar bli gammal) när jag precis hade fått min första lägenhet och vi egentligen bara skulle käka lite god mat och dela på en flaska vin... Det slutade med att vi hade varit på en jäkla massa uteställen under den kvällen! Tess (som min fina vän heter) påminde mig om att det faktiskit fanns lite bilder från den tiden och eftersom jag är så jäkla töntig så var jag tvungen att leta upp dem... Hon ser ju iaf bra ut på bilderna, men jag lyckades nog inte riktigt få till det.. Men det bjuder jag på haha jag var ju bara 20 bast.. Iofs så tycks inte det spela någon roll för det är inte alltid jag lyckas få till det på bild när jag är ute ändå :P! 
 
Enjoy och ha en trevlig söndagskväll! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jan Sjöberg

Hel A.
Det är alltid kul med lite nostalgi. Även om det inte förnyar, så piggar det upp lite i den grå vardagen.
Kram från Janne

Svar: Hej Jan!Ja men visst är det väl det? Härligt när gamla minnen bubblar upp till ytan!

Kramar Alice
Alice ♥

2015-10-11 @ 23:09:48
URL: http://golferenser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0