Tisdag

Sådär då var det kväll igen. Det är nästan lite läskigt att tiden går så fort ibland. Förvisso så har jag hunnit med det jag skulle hinna med och en underbar löptur (även om det var i regnrusket) men ändå känns det som om tiden bara springer iväg (höhö, erkänn att jag var lite fyndig där ;P )! 
 
Ikväll lyckades jag med ännu en lyckad veganmåltid (ja, jag vet ett jäkla tjat men jag är stolt!). Zucchini kan man använda till mycket och detsamma gäller hummus :P. Jag hade ju egentligen tänkt baka igår men det kändes besvärligt så jag orkade inte men imorgon ska jag faktiskt göra ett tappert försök! Blir det bra så kommer jag givetvis dela med mig.. Om inte så kommer jag troligtvis inte berätta någonting alls :P.
 
Egentligen så har jag inte så mycket mer att berätta just nu. Jag påbörjade inlägget att skriva lite om energier och människors vibbar, men det kändes som om hjärnan är en aning för trött för det idag och att inlägget antagligen hade blivit totally weird och osammanhängande eftersom jag är trött :P. Så jag tror jag sparar det till imorgon eller så istället, så jag får fram vad jag vill ha sagt.
 
Ha en underbar kväll! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0