Torsdag

God förmiddag fina vänner!
 
Då har jag precis skickat iväg en jobbansökning igen, i eftermiddag ska en till iväg! Idag skiner inte solen riktigt lika mycket som den gjorde igår, men trots lite smådispyter här på morgonen så är jag faktiskt på ganska så bra humör ändå! Ibland är det inte så lätt att flytta hem efter sju år.. Man tänker lite annorlunda ibland och ja, tekniken går ju faktiskt framåt även i en positiv riktning.. Men tillslut så ordnade det sig som tur är :) 
 
Så jag tänkte behålla mitt goda humör idag ändå för om 1½ timme ska jag iväg och fika med en fin vän och sen får vi se vad dagen har att erbjuda utöver att skriva jobbansökningar ;)! 
 
Hoppas ni alla har en fantastisk dag så hörs vi senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0