Torsdag

Inatt så sov jag faktiskt inget vidare. Jag är lite utav en nattuggla så jag var i säng ganska sent, men när jag väl la mig så var jag faktiskt trött.. Men det hjälpte inte för jag vaknade flera ggr under natten. Men så är det ju ibland så jag får väl hoppas på att jag sover som en riktig sten inatt! Pga den ganska dåliga sömnen så har jag varit lite småseg, men ändå tillräckligt vaken för att utöka min löprunda, söka lite jobb och laga mat till mig och pappa. 
 
För första gången någonsin så lyckades jag göra en ordentlig såsredning på bara vatten och mjöl! Wohoo! Annars brukar jag alltid misslyckas med det, så såsen blir helt rinnig av sig. Jag gjorde faktiskt en supergod sås idag. Jag använde mig utav passerade tomater, lite frusen spenat, en buljongtärning och lite havrebas. Svingott! Förvisso så är jag lite trött på att äta passerade tomater till allt för att det inte ska bli för torrt, så om någon har ett bra recept på någon vegansk sås så är de mer än välkomna! Det är superbra om de inte är alltför avancerade, för jag blir ofta hungrig pang på det.. Å då tar det ju lite tid och då orkar jag inte *skäms*. 
 
Hmm, nej annars har jag inget speciellt att berätta just nu. Får kanske återkomma ikväll eller imorgon!
 
Ha en fantastisk eftermiddag/kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0