Underbara onsdag <3

God förmiddag på er kära läsare!!
 
Gud vilken fantastisk morgon det är! Solen skiner och även om det blåser lite så är det varma och goa vindar! Som ni vet vid det här laget så tror jag både lite och mycket på en mängd olika saker. De senaste månaderna så har jag faktiskt läst fantastiska horoskop från veckorevyn som nästintill faktiskt stämt fullt ut. I synnerhet sedan början av september, det är nästan så att det är lite läskigt ibland. Så givetvis så rekommenderar jag er att ta en titt lite då och då, oavsett om ni tror på det eller ej! Ni hittar det HÄR om ni är lite nyfikna! Men det iaf jag skulle komma till är att det ser ut som en ny epok i mångas liv har börjat och den här morgonen på hundpromenaden så fick jag en så otroligt varm och härlig känsla inombords! Många stora fölrändringar är på gång just nu och jag kan känna det i hela kroppen!
 
Men som ni säkert vet vid det här laget så jag jag ju inget tålamod, så även om det känns bra så vill jag gärna vet vad det är som ska hända.. Helst igår! Men jag får snällt ge mig till tåls, men så länge det känns bra så kommer jag bara att tuta och köra! Å det är precis vad det gör just nu. Jag ahr en del små föraningar så vi får väl se om de stämmer ;)!
 
Ha en underbar dag kära läsare, så hörs vi snart igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0