Weekend

Det gör inte sådär jättestor skillnad när man är arbetssökande på så vis att man inte har något att stiga upp till varje morgon.. Men när det är helg betyder det också att alla kompisar är lediga och kan umgås! Yeeey!
 
Idag så är det en sådär grå och tung dag igen, vilket gör att man blir ganska så sömning. Så för att piggna till så tog jag mina små bepälsade vänner ner på en riktig långtur på stranden. Det blåste en aning, men annars så är det så lugnande och healande för mig att vistas nära vattnet. Det är precis som om havet fångar upp alla de där oroliga känslorna man ibland bär inombords och ersätter dem med glädje och en trygghets känsla. Det är lite svårt att förklara, men det är så jag känner det. Jag tror att oavsett vart jag kommer att hamna i framtiden, så kommer det alltid vara nära kusten och nära havet. Jag har andats havsluft sedan barnsben och eftersom det får mig att må bra så kommer jag att fortsätta med det!
 
Ikväll så ska jag och min lilla stjärna Cassie på bio. Eftersom jag ÄLSKAR att kolla skräckfilm och eftersom jag hade fria bibobiljetter så ska vi se Crimson peak! Jag har inte vågat kolla för många trailers för att jag inte vill se alla höjdpunkter i förväg men det ska bli spännande att se ifall den är så bra som jag tror den är!
 
Nu vill jag passa på att önska er alla en underbar helg, vi kommer garanterat att höras imorgon. Tills dess får ni ha det underbart!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Den verkar så himla bra! Älskar skräckisar :D

Svar: Ja men visst gör den?! Jag berättar imorgon hur den var :P
Alice ♥

2015-10-16 @ 15:06:14
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0