Monday again

Idag är det ny vecka och ny månad och som en vän sa igår så såg jag januari som en trial month och kör igång året på riktigt från och med idag. Sedan jag blev vegan så har jag jag ätit väldigt mycket bröd för att fylla ut kosten något men det resulterar ju i att kroppen blir lite uppjäst och ja man mår inte så bra.. När jag "bara" var vegetarian så åt jag sällan bröd och då mådde jag så mycket bättre. Men ja iaf från och med idag så blir det fruktsallad istället för mackor på frukostrasten på jobb! Dessutom ska jag börja träna ordentligt igen, nu är det dags för beach 2016. 
 
Innan jobb så har jag hunnit med en långpromenad i Falsterbo med hundarna och en ordentlig löptur idag så man kan nog säga att jag är laddad för en ny vecka och en ny månad!
 
Ha en härlig start på dagen, så hörs vi senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0