När du ler <3

Idag är det min första lediga dag på den här helgen och den började med en välbehövd sovmorgon. Lady väckte mig genom att komma krafsande på täcket så smått, det brukar hon iofs göra men lite extra idag. Nästan som om hon visste om att jag var ledig idag. 
 
När jag vaknat till liv och hundarna var redo så tog vi oss ner till stranden där hundarn fick leka av sig och jag fick en påminnelse om hur otroligt vackert jag bor och att mycket spännande är mig att vänta. Man ska inte oroa sig eller grubbla för mycket för den enda som lider av det är du själv så det är himla dumt faktiskt. Man ska njuta av nuet och bara lita på att allt som komma ska kommer att ske och göra det på bästa möjliga sätt för dig. Så no worries!
 
Jag har hittat en underbar låt som jag har lyssnat på nu i några veckor av Antonio D. Den heter "När du ler" och är nog typ lika gullig som Anton Ewalds "Du och jag" , även i detta fall så är jag nog lite kär i låten. Jag vet inte vilken musikgenre som just du brukar föredra, men ge den en chans i alla fall!
 
Om en liten stund ska jag göra mig redo för att träffa en vän på en fika och sedan ska det lagas mat och skrivas på boken under kvällen. Ja och lite träning där innan också ;). 
 
Jag har en känsla av att vi hörs lite senare, så vi hörs senare! Tills dess kan ni njuta av musiken och se på de vackra bilder som jag lyckades fånga idag, 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0