Onsdag

God kväll!
 
Idag har jag varit igång nästan hela dagen så jag känner mig faktiskt aningen trött även om jag är på väldigt gott humör trots det. Idag har det varit lite möte och lite jobb samt storhandling på hemvägen så jag har hunnit med en hel del väsentligt! 
 
Häromdagen så landade en mycket spännande bok i min brevlåda, en som jag nog kan ha väldigt mycket nytta av nu under våren i min jakt på en spännande vår ;). Man måste vara lite påläst när man ska pyssla med saker man aldrig gjort förut, men eftersom jag gillar utmaningar och lite nya saker så ska det bli kul att se vart allt leder. Kunskap är makt som det så fint heter, men i alla fall tror jag inte det handlar om unioversitet/högskolekunskap för det finns faktiskt mängder av sätt som man kan få kunskap av. Man ska bara se till att använda sig av korrekta källor!
 
Nu ska jag surfa runt lite och sedan blir det sängen! Men vi hörs imorgon när jag börjar lite senare!
 
Over and out från mig och Keddy!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0