Stockholm

Ja jag vet.. Det var ett tag sedan jag skrev och det beror framförallt på att min helg inte blev riktigt som jag från början hade tänkt mig. Men som tur var och antagligen tack vare min numera mer positiva inställning till livet så blev det en väldigt bra helg ändå! Det är viktigt att hitta lösningar när saker inte blir som man tänkt och jag tycker också det äe viktigt att inte böi förbittrad, ibland kommer saker emellan och då finns det en bra mening med det!

I helgen så tog jag en utflykt till vår vackra huvudstad som jag faktiskt börjar känna mig ganska så hemma i numera, det hade jag inte riktigt väntat mig faktiskt. Och i ärlighetens namn så dyker det upp en liten tanke emellanåt om att kanske hamna i denna stad i framtiden.. Men ja, jag är spontan och det händer väldigt mycket i mitt liv nu och kommer att hända desto mer så vem vet? Allt kan hända!!

I alla fall så har det varit en mysig helg med både familj och vänner samt lite nya bekantskaper som verkar hur goa som helst! Men nu är jag lite trött efter resandet och mina sötnosar har lagt sig å varsin sida om kudden. De verkar ha saknar mig något.

Dröm sött!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0