Magiskt

När jag var ute med hundarna på den sista rundan så kom jag ut till en otroligt vacker och stjärnklar himmel med en stor lysande måne som färgade den vita snön lite lätt blå. Jag verkligen älskar stjärnklara nätter när månen gör sig sådär vackert synlig och jag får en trygg och nästan lite magisk känsla inombords. Det kanske kan låta lite tokgt för en del, men för mig känns det helt naturligt.

Efter min hundpromenad så satte jag mig ner och skrev upp lite mål de kommande tre månaderna, så kan jag efterhand checka av dem när de är uppfyllda. Tror dessutom att jag ska fortsätta med resten av månaderna imorgon, det är både kul, spännande ich givande att sätta upp mål och drömmar för livet. Dessutom så blir det en otroligt härlig verklighetsflykt.

Sov så gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0