Måndag

Då var det läggdags för mig idag. Just idag är jag riktigt, riktigt trött och jag har känt mig rätt så "blurrig" i huvudet hela dagen. Det är lite jobbigt eftersom jag föredrar att vara fokuserad och uppmärksam. 

Idag har jag jobbat största delen av dagen så jag har som mest (utöver jobb) hunnit med en kort hundpromenad och mathandling. Min förhoppning inför morgondagen är att hinna med en del måsten och nödvändiga ting. 

Igår insåg jag att jag nog måste åka till annan ort en två dagar för att börja fungera ordentligt härhemma igen.. Så jag pratade med en vän om att åka på besök till honom i slutet av månaden. Det känns som ett bra beslut och trevligt sällskap är alltid trevligt! Nu får vi bara se om vi tajmar varandra, det vet man ju aldrig! Men man kan ju hoppas!

Hoppas ni alla haft en bra start på den nya veckan och dessutom första veckan på året! Sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0