Over and out

Ligger just nu och slötittar på family guy medan jag väntar på att badrummet ska bli ledigt. Idag har det varit en bra dag på jobb och imorgon see jag fram emot min enda lediga dag den här veckan. Jag har lite planer och ärenden som ska hinnas med men sen ska jag också hinna skriva lite på boken så jag får ner allt som jag vill berätta.

En sak som jag nästan slutat med de senaste två-tre veckorna är att läsa. Annars har jag sedan jag flyttade till Skåne igen faktiskt läst lite varje dag. Tänkte jag skulle försöka få till den vanan igen för det finns så mycket som jag vill lära mig mer av och det finns så många bra böcker jag vill läsa så om jag inte tar upp det igen så kan jag inte börja dra nytta av det så fort som möjligt!

Sov så gott med er, så hörs vi imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0