Förberedelser

Hur har ni haft det såhär dagen inna nyårsafton? Min dag har varit toppen! Trots något för lite sömn, som då resulterade i att jag sov betydligt längre än planerat... Har jag hunnit med en hel del idag och planerat inför morgon dagen! 
 
Som ni kanske vet så är det ju årets sista dag imorgon! Helt knasigt vad tiden har sprungit iväg detta året, men om jag ska vara riktigt ärlig så tycker jag det är skönt att det snart är över. Det har hänt mycket saker som jag inte varit riktigt beredd på och som inte varit till min fördel, men samtidigt har jag också lärt mig så otroligt mycket både om mig själv och om andra människor. Så jag kommer att tacka 2018 för alla dess lärdomar och ser fram emot ett spännande 2019!
 
Ni som är vän med mig på Facebook har kanske redan sett att jag börjat om med mina spännande och hälsosamma juicer igen! Det fanns ju en period då jag gjorde detta flera gånger i veckan, men någonstans tappade jag det på vägen. Men nu är jag alltså på gång igen! Kvällens hälsosamma vitaminkickinnehöll citron, ingefära, apelsin och morot! 
 
 
 
 
Önskar er en fortsatt trevlig kväll, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0