Myslördag

(null)

Hej på er!

Har ni haft en bra lördag? Själv har jag haft en superduperbra lördag såhär långt! Har umgåtts med min underbara mamma idag och nu på tidig eftermiddag kväll har jag spenderar kvalitetstid med hundarna ❤️!

Hade faktiskt tänkt unna mig ett långt och härligt bad lite senare. Just under vintern tycker jag att det är helt underbart 😍. Antingen lyssnar jag på något spännande på youtube, läser en bok eller kör en avslappnande meditation i badet. När man sedan kliver upp ur badet så är man sådär härligt avslappnad och harmonisk 🙏🏼✨!

Idag är sista dagen i första omgången av min utmaning att i 30 dagar skriva ner minst fem positiva saker! Helt galet vad tiden har gått fort och så fantastiskt roligt det har varit att få följ med på allas resa 🥰! Själv har jag börjat komma i rätt gängor igen, då jag plötsligt har möjlighet att se det positiva i varje dag istället för att haka upp mig på det negativa. 

Sitter även och funderar på vilket eller villa nyårslöften jag ska avlägga i år. Ett löfte är jag redan klar med, men det är bra att ha många mål 💪🏼✨! Vad ska du ha för nyårslöfte? 

Ha en fortsatt mysig kväll ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0