1 januari 2019

(null)

Första dagen på 2019 har verkligen känts helt magisk 😍! Jag kan inte sätta fingret på vad det är men jag känner i hela kroppen att detta året kommer bli riktigt bra ❤️!

Vi firade nyår tillsammans med min pappa igår. Det blev en trerätters där förrätten var stekt toast med pesto, gräddfil och ost. Huvudrätten var bakad potatis tillsammans med ett gott gäng tillbehör 😍! Desserten blev en key lime pie!

Dagen har varit väldigt, väldigt lugn. Vilat, mediterat, läst och skrivit ner mina mål för 2019 i ett vackert anteckningsblock:
(null)

Det är superviktigt att sätta upp mål för sina drömmar, annars är det så himla lätt att de hamnar i skymundan. Därför har jag bestämt mig för att skriva allt gällande mina mål i den här boken 💪🏼✨!

Nu ska jag snart ha möte med världens bästa team, därefter blir det dags att fixa ihop lite matlåda till jobbet imorgon. Ha en superkväll 😘

Kommentarer
Postat av: Footzie

Hej hej läste ditt inlägg om fotfans lol :P
Du hade fina fötter =D
vad heter du på insta?

Svar: Haha tack så mycket! Alicealizee på instagram :)
Alice ♥

2019-01-02 @ 20:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0