Aaaatjooo!

Ja herregud vad länge sedan jag skrev senast, det har hänt en del saker sedan sist som har gjort att jag varken haft tid eller ork att skriva. Jag lyckades bränna ut mig av nattjobben, svimmade nästan på jobb, efter det blev det en del yrsel och panikångestattacker. Jag har kommit till en del insikter, och den viktigaste är nog att min hälsa är det som får gå först i alla lägen, att ignorera kroppens varningssignaler kan man göra ett tag, och om jag fortsatt hade det troligtvis slutat ännu värre.

Men nu börjar jag bli mig själv igen, jag har tagit det otroligt lugnt ett tag. Däremot har jag inte haft något internet på cirka 2 månader då Tele2 killen som var här och skrev papper med mig skrev fel lägenhetsnummer, och ja det var tydligen inte så lätt ordnat. Men tack vare John så är allt nu fixat och äntligen har jag mitt underbara snabba internet! Nu ska John bara hjälpa mig formatera om datorn innan det är hans tur att sticka iväg till Spanien.

Jag har mycket att berätta men för tillfället har jag en dunderförkylning och eventuellt migrän som jag tänkte ta itu med. Har väl aldrig riktigt varit säker på att det varit migrän men jag blir mer och mer säker så en läkare får ta sig en koll på det och sen hoppas jag det finns någon bra medicin som jag kan ta när det skulle behövas. ust nu känns det som om jag lever på alvedon och panodil :|.

Viledags!

Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Migrän var det ju inte....det vet vi....det var stressen.....:) Tur det! Så.....du får tagga ner. Så blir det säkert bra!

mam

2011-07-19 @ 12:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0