Mina kära besökare



Brukar lite då och då kolla vart ni mina kära läsare är ifrån, mest för skojs skull! Såhär ser det ut.
Mina flesta besökare är från
  • Malmö
  • Stockholm
  • Bromma
  • Göteborg
  • Lund
  • Limhamn
Sen finns där massor av besökare från lite olika ställen också, och det är sååååå roligt att se att det finns så många som intresserar sig för mig och vad jag håller på med! Om ni själva har blogg får ni gärna lämna ett litet tassavtryck så jag kan spana in er! Man kan aldrig ha för många bloggar att läsa!

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, jag har blivit helt bloggberoende och också fascinerad av vart folk som läser min blogg bor. :) det är verkligen som en drog. :P

förresten, jag gillar att du uppdaterar flera gånger om dagen. fattar inte hur du hinner med allt i ditt liv! :)

2011-03-03 @ 15:12:36
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Alice

Haha då är vi två Maria :P Fattar inte att man kan bli så beroende, men det är ju sååå kul haha!



Btw så gillar jag din blogg också! Gillar alla dina fina bilder :D Heeelt underbara!

2011-03-03 @ 16:54:27
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0