Repeatsyndromet


Börjar tro att våra motionärer här på friskis tror jag bytt härkomst den senaste veckan. Man hör Arash ljuva musik sådär lagom i bakgrunden bak i personalutrymmet. I samma anda anländer jag till habiiibiii i bilen.. Givetvis har jag minne som en guldfisk och minns inte vad artisterna heter. Så den får hamna på bloggen lite senare. Det fanns för många alternativ om jag bara skrev habibi.. Så vi får ta den sen!

Men vad gör det? Musiken är ju alldeles underbar! Men Arash låt går fortfarande på repeat. Jag vet inte om ni också innefattar repeatsyndromet eller om det bara är jag som har det? Eller ja, att det bara skulle vara jag tror jag inte på för jag har vänner som är ungefär likadana. Men ändå.. Repeatsyndromet innebär att man hör en bra låt på till exempel radion, man tar fram shazam på iPhonen och kollar upp vad det är för låt. Letar upp den på spotify/youtube/torrentz/laddar ner den. Sätter den på reapet i cirka 1-2 dygn, tills man börjat tröttna på den. Någon som känner igen sig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, jepp - där känner man igen sig! vet inte hur många hundra låtar man repeat:at.. :D

2011-05-05 @ 10:39:45
Postat av: Alice

Haha tur det inte bara är jag då :P

2011-05-05 @ 12:07:58
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0