En tur till Staffanstorp?



Gårdagen var verkligen superduper trevlig! Som ni vet så var jag ju lite småemo sådär innan jobb, kanske berodde lite på att jag knappt pratat med mina nya arbetskollegor under personalmötet och så två dagar innan och trött var jag. Men oj vad trevligt det var, förutom att jag nästan blev halvdöd i puben så var det kanon! Mina nya arbetskollegor är verkligen kanon! Jättetrevliga tjejer och lätta att snacka med, så det tackar vi för! Nu kan man ändå se fram emot att jobba lite till nästa helg=D.

Vaknade kvart i tre idag, riktigt skönt. Många kanske säger att man sover bort dagen, men vad ska man göra när man jobbar natt och lägger sig halvsju på morgonen? Jag måste ju vända dygnet "fel" med tanke på mina arbetstider. Så tycker det är lika bra att göra det direkt.

Som jag sa igår så ska jag iväg en sväng till Staffanstorp idag, ska besöka Deejay Chris appartment! Han har väl snart bott där ett år å jag har inte hunnit se den än så det är väl dags för det. Ser även ut som om det ska käkas pizza idag. Ska ha en sån där skräpmatsdag idag, för att sedan återgå till hälsosam och bra kost. En dag i veckan får jag äta skit. Dags för beach 2010 snart ;D.

Nu kallar duschen!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0