Fastkedjad



Precis så känner jag mig för tillfället. Jag vill göra så himla mycket, jag är såå himla trött på min vardag, jag vill fly, sticka iväg och göra det jag alltid drömt om... Men vafan, för tillfället är jag som fastkedjad i mig själv, i Malmö. Tro mig jag gillar det verkligen inte, men vad ska man göra? Just nu handlar allt om tid, men det är tiden som kan få det att gå runt i huvudet på mig, det tillsammans med alla tankar som surrar runt i skallen. Vad ska det bli av mig och vart ska jag hamna här på livets färd? Ja vem fan vet, och ja det gör mig inget, bara det blir bättre än det här. Kanske kan det vara så att jag behöver se annat och leva det där livet jag drömt om för att sedan kunna uppskatta det jag har? Jo jag tror det, suck!

Biggi, ja jag vet jag är gnällig och jag vet att jag två sätt att ändra mitt liv på. Välja att förändra det eller ta kål på mig själv. Ingen gillar gnälliga människor, nej jag vet det också! Men jag måste få det ur mig, jag blir dum i huvudet! Å just idag är det en bajsdag än så länge! Tvättdag, pajjad torkställning, kallt och lägenheten ser ut som fan (Y) Yeeey! Suck!

Nej min vardag ska det fanimej ändras på, har några dagar lediga i nästa vecka och då ska jag verkligen försöka ta tag i allt igen. Det hade ju dock inte skadat om det kunde hända något roligt, något utöver det vanliga... Å vart fan är alla positiva människor i mitt liv? Jag behöver er nu! Överös mig med positiv energi så jag kan tänka klart igen! I need it!

Sen hoppas jag ni vet mina nära å kära att jag älskar er över allt annat, vare sig ni är positiva eller negativa. Fast om vi alla tänker positivt tillsammans kanske vi mår bättre? Jag hoppas på det! Nu ska jag sluta gnälla för idag.. Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0