Huuarrrgggh!

Kvart i tio är klockan, lite småseg och för tillfället känner jag inte direkt för att åka och jobba till halvsex imorgon bitti. Sen känns det väl lite ovant med nya rapportblock och nya rutiner. Men det är väl något som garanterat kommer sitta efter de här 13 passen i december ^^.

Vaknade idag av att mamma ringde och berättade att en kille i 30-års åldern hade hoppat från tioende våningen i mitt hus, åtta imorse. Jävligt obehagligt, och overkligt. Stackars de personer som såg honom hoppa. Så hemskt att ha de bilderna i huvudet. Usch, men jag kan inte riktigt förstå allvaret i det hela, eftersom jag varken har sett det eller hört sirenerna från polisbilar och ambulans. Fast det är nog lika bra att inte förstå det, annars hade man bara mått dåligt. Jag vet hur uppskakad min mamma är efter det.

Ska föröska sova riktigt länge imorgon, och om jag inte vaknar på tok för sen ska jag en vända inom Bunkeflo och hälsa på Sophie, och därefter blir det ett besök hos Christian i Staffanstorp. Ska bli intressant och se i fall han satt ihop alla möbler han köpte på Ikea i förrgår =P .

Nej, lite chillning till, sen är det väl dags att göra sig iordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0