Allt detta bloggande

Sitter just nu och kikar på efter tio på fyran. Blondinbella och Storstadspojke sitter och diskuterar det här med bloggandet... Jag har inte riktigt bestämt mig för vad ja egentligen tycker om allt bloggande. Jo visst har jag en egen blogg, och för några år sedan höll jag på precis som Blondinbella och Storstadspojke, bloggade om allt och diskuterade kläder, fester och mänsklghetens undergång. Men just nu känner jag nog att jag har min blogg för att skriva av mig lite då och dåm berätta roliga saker i mitt liv. Tanken var väl egentligen att allt skulle berättas, men hade jag berättat allt som händer mig i min vardag hade det troligtvis blivit för personligt, alla hade vetat vad jag pratade om, vilka personer å etc. Så därför har jag valt att hålla det till en ganska så hemlig nivå än så länge. Kanske någon gång släpper jag på gränserna, men då ska det vara av rätt anledning. Att jag vill. Så tills dess får ni nöja er med min halv kaotiska och halvdåligt uppdaterade blogg.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0