Bill och Bull



Då var det lördag och jag sitter härhemma. har precis käkat och det känns som om jag skulle kunna somna vilken sekund som helst. Men nej, det ska jag inte göra. För tillfället väntar jag på Maria, som vanligt haha. Vi ska möta upp Charlie å co ikväll för en liten förfest om inget annat, jag tänkte hålla mg nykter och köra idag så det blir nog ingen utgång efteråt. Fast man vet ju aldrig, men det är inte tänkt så.

Var med Maria igår kväll också, vi visste inte vad vi skulle göra men vi visste att vi ville göra något. Så utan att veta vart det skulle bära av hämta Maria upp mig vid elva tiden igår kväll. Begav oss till några av hennes kompisar doffan och Markus, senare släppte vi av dem på Kb och jag gick in för att hälsa på mina gamla arbetskollegor. Så glada dem blev! Det till och med kändes i hjärtat när Böna (en av ägarna) blev så glad att han krama om mig och undrade vart jag hade tagit vägen och sa att jag avr saknad! Det värmde verkligen!

Efter Kb mötte vi upp en kompis till mig utanför båten, ett snabbt hej. Sedan vidare till Henkes kontor på Lilla torg. Kanske ingen vettig kväll, men hellre det än att inte göra någonting alls och den blev ganska lyckad ändå.

Jag och Maria är som Bill och Bull, vi gör det mesta tillsammans och jag får väl ändå säga att hon faktiskt är en av de få människor jag nästan kan umgås konstant med utan att det känns jobbigt på något sätt! Vi har ju till och med nästintill varit sambo under bartenderutbildningen! Du är en riktig pärla Maria, bara så du vet!

Dags att göra sig iordning Maria är på ingång!

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0