En tanke i natten



Precis duschat, och antar att det väl snart är dags att gå och lägga mig igen. Tycker dagarna går så himla fort nuförtiden... Som jag sa till André tidigare idag, snart går man väl med sin rullator och undrar vart åren tog vägen? Aja, inte lönt att sitta och haka upp sig på att tiden går fort, då ödslar man väl för mycket energi på det istället och det tänker jag inte göra =)

Mitt i alltihopa har jag lyckats få en crusch på en kille för tillfället, och den här killen ger mig huvudvärk av alla tankar... Typiskt mig att fastna för en svårare kille *suck*. Jag vet inte hur jag bär mig åt, är de inte upptagna så flyr de landet... Aja antar att det är meningen att jag ska ha det så, men att hoppas på något kan väl aldrig vara fel, eller? Å drömma får man också, så det så!

Annars är det strax dags att börja söka jobb, så håll nu tummarna för att jag får på ett kanonställe ;D

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Njaw! Du snäckan....du är i rätt sällskap..hahaha!



Du har inte brått...din drömprins finns runt hörnan. :) Det är bara att du ska se honom.



Och jag...som är i en mogen ålder osv.....hahaha! Du vet själv...hahaha! MEN....jag ser det som ett stort skämt!...måste jag säga...hahaha! Tror inte detta är sant! Men...man lär av erfarenheten...eller inte! hahaha!

2009-11-05 @ 07:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0