I feel fine

Sitter just nu och lyssnar på The Riddlin Kids- I feel fine. Skatepunk kan det nog klassas som och gamal som gatan är låten, men gud vad man blir glad av den! Tror jag lyssnade på den mycket när jag var fjorton-femton. Ingen aning om hur jag hittade den, eller hur den hamnade på en av mina gamla skivor men oj så bra! Det tackar vi track ID för på mobiltelfonerna idag!

Har varit ute och gått en runda med Kola, hade egentligen tänkt ta mig ända bort till Värnhem idag men eftersom regnet blev värre och värre blev det till stadsteatern och tillbaka nästan. Så nu har man gjort frukost och väntar på att kaffet ska bli klart sen är det dags för det sista storstädandet idag tänkte jag. Fasar något otroligt för sovrummet... Har väl använt det som lagerutrymme i kanske ett år nu och visst, jag ahr dammat av och så men lager på lager... Gamla julgrejer ligger där. Gamla räkningar ligger utspridda över hela golvet! Suck sägerj ag bara. Håll nu tummarna för att det blir fint bara!

Har även funderat vidare på det här med att skapa musik, tror faktiskt jag borde satsa på det. Jävligt bra tidsfördriv när jag inte har så mycket att göra om dagarna. För er som inte vet jobbar jag natt, och får väl säga att jag tyvärr inte är en av de där som kan sova bort hela dagarna. Jo ibland, men inte så ofta. Så vafan, why not? Någon som har tips på något bra gratisprogram att börja med?

Tjaaaaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0